1. Have something to say? Register Now! and be posting in minutes!

Where in the World?

Discussion in 'Games, Trivia & Contests' started by MKJo, May 11, 2011.

  1. MKJo

    MKJo Moderator

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    5,324
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    In this thread I'll be posting a photo of somewhere in Disney World. All you have to do is guess where it is!

    If you have your own photo for people to guess, feel free to post here!

    Here's the first one-

    IMG_3200.JPG
     
  2. SportsMickey

    SportsMickey A walking SportsCenter

    Joined:
    Oct 18, 2007
    Messages:
    1,322
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Florida
    Crystal Palace :D
     
  3. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Here's one from me....

    Where in the world......

    611785127_yGz94-M.jpg
     
  4. MKJo

    MKJo Moderator

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    5,324
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    correct SM :clap:

    You got me there Thinktink! :unsure: One of the shops in the UK pavilion?
     
  5. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nope :bigsmile:
     
  6. MKJo

    MKJo Moderator

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    5,324
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    I give up then! :lol:
     
  7. dizneymom

    dizneymom New Member

    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    2,746
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    North coast
    Christmas shop?
     
  8. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nope......

    Jo, you can't quit the game....you invented it :lmao:!
     
  9. Debi

    Debi Moderator

    Joined:
    Oct 30, 2009
    Messages:
    4,245
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Phillipsburg, NJ
    my first guess was Germany . IDK total guess here The Backlot Studios ?
     
  10. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Nope, and nope......

    Keep trying though!
     
  11. dizneymom

    dizneymom New Member

    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    2,746
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    North coast
    Too funny!
     
  12. dizneymom

    dizneymom New Member

    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    2,746
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    North coast
    How about NORWAY?
     
  13. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    !!!!!!!!!!!!!we have a winner!!!!!!!!!!!!!!!!!

     
  14. dizneymom

    dizneymom New Member

    Joined:
    Feb 1, 2011
    Messages:
    2,746
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    North coast
    Okay...truth....it was DD. We are sitting here watching SPEED and I turned the laptop around and said where have we seen these angels. Her first guess.
     
  15. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    YAY for DD :flowerysmile:

    Jo - have another pic?
     
  16. MKJo

    MKJo Moderator

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    5,324
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Yup :yes:

    IMG_8193.JPG
     
  17. ThinkTink

    ThinkTink Moderator

    Joined:
    Jan 27, 2011
    Messages:
    3,291
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    World of Disney?
     
  18. MKJo

    MKJo Moderator

    Joined:
    Jan 23, 2008
    Messages:
    5,324
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    No!
    (don't guess too quick, I'll run out of pics!!) :lol:
     
  19. PaulaK

    PaulaK Moderator

    Joined:
    Jun 28, 2007
    Messages:
    4,293
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    36
    Location:
    Manchester ~ UK
    Tren-D
     
  20. Debi

    Debi Moderator

    Joined:
    Oct 30, 2009
    Messages:
    4,245
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    0
    Location:
    Phillipsburg, NJ
    Artist Point ?
     

Share This Page